شرح وظایف معاون آموزشی دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان
- - ابلاغ کلیه مصوبات ، مقررات و آئین نامه های ابلاغی از سوی رئیس دانشکده به واحد های ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن .
- - تدوین آئین نامه ها و دستور العمل ها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب.
- - ارائه گزارش های توجیهی لازم به رئیس دانشکده در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر .
- - پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمت های مدیریتی در حوزه معاونت به ریاست دانشکده.
- - نظارت بر واحد های وابسته به منظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها.
- - برنامه ریزی ، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت ذیربط مطابق با اولویتهای دانشکده.
- - همکاری با سایر معاونتها جهت حسن اجرای برنامه های دانشکده.
- - اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه سیاستها ، مقررات و فرآیندهای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده ؛ منطبق بر قوانین ، مصوبات ، مقررات و آئین نامه های اجرایی مربوطه با رویکرد گسترش دوره های تحصیلات تکمیلی.
- - برنامه ریزی امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری واحد های ذیربط و نظارت بر حسن اجرای وظایف واحدهای وابسته و اجرای برنامه ها و فعالیت های آموزشی هر دانشکده و ارزیابی آن و ارائه گزارش لازم به هیات رئیسه.
- - پایش و ارزیابی عملکرد آموزشی دانشجویان و اعضاء هیات علمی و مدیران آموزشی واحد های مختلف در هر نیمسال و انعکاس آن به ریاست دانشگاه و اعلام نتیجه ارزیابی به اعضاء هیات علمی.
- - اجرای دوره های کوتاه مدت آموزشی و ضمن خدمت.
- - برنامه ریزی جهت تامین امکانات و تخصیص اعتبار لازم جهت تعامل علمی- آموزشی حوزه و دانشگاه و ایجاد زمینه مناسب جهت نیل به علم دینی و علوم انسانی اسلامی.
- - برنامه ریزی آموزشی دانشکده در راستای سند چشم انداز، نقشه جامعه علمی و آمایش سرزمین ،
- - اهتمام به برگزاری دوره های توانمند سازی و دانش افزایی.
- - ارزیابی و بازنگری محتوای سرفصل ها به منظور به روز رسانی ، کار آمدی اعضای هیات علمی دانشکده ، غنا بخشی و ارزش مداری و ارائه پیشنهاد لازم به وزارتین حسب مورد .
- - برنامه ریزی برای ارتقاء مهارتهای علمی- تخصصی دانشجویان جهت ورود به جامعه.
- - نظارت و ارزیابی فرآیند اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور در دانشکده با هماهنگی وزارت متبوع.
18-انجام سایر امور محوله از سوی رئیس دانشکده.